Outbreak Guildforum
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 goodbye

Go down 
AuthorMessage
Tahmine

avatar

Posts : 87
Join date : 2013-08-26
Age : 32
Location : Outbreak

PostSubject: goodbye   Thu Sep 05, 2013 4:46 am

part one:
about 3 years ago, the government of my country started to create a national network, to move some of internet traffic from international networks to their (national) network and to make people to use national(internal) network they limit/block most of international ports. After that whenever I run WoW, lots of DCs and lags come to me, during that times I never tried to be leader of any guild or even officer, because clearly I know having stable and trustful internet connection is base for all of them (although they are essential for playing wow as a ordinary member of any guild too). Most of times I tried to stay away from PVP stuff, Imaging arena started and you have delay like 2-3 secs (sometimes worse), you know the rest.
We tried to solve this problem many times, we try to change our IPs, we communicate with molten to change his ports, we talked with some authorities in my country, etc. None helpful.

part two
Last night I had huge lag at Beth and I DCed at Baleroc that wipe raid at 2% of bosses HP. When I get back online, Bomen said "I hate you" and I'm 100% sure that he didn't mean it but, actually he was right:cry:. Worse thing was that I lost internet connection completely and couldn't come back at all.
How much of ppl's times I need to waste, how many times of ppl's tries I must ruin to make them hate me? I DO NOT enjoy anything when I waste other's tries and times.
As you know, I'm going to finish my course at university in 3 months and I need to work hard to do that and also I found a job that take 8 Hrs per day (w/o any day-off).

part Three:
After about eight years playing wow, finally I'm going to defeat my addiction to wow and I'm gonna leave wow for ever. ATM I am so happy, because finally i'm doing the right job. I must stop playing couple years ago and start to enjoy real world. BTW I'm so sad as well, because I can't meet my dear friends who I met in wow for the time.
I'll check this forum occasionally.
I miss you all.

part four:
Since bomen donated for me, I'll give my account to him. So if you see Tahmine/Amuzade/Pesaramu get online, those are Bomen's chars from now.

Best regards
Tahmine
Back to top Go down
View user profile
Crowley
Admin
avatar

Posts : 75
Join date : 2013-08-25
Location : Narnia, Gotham City

PostSubject: Re: goodbye   Thu Sep 05, 2013 5:35 am

You know that I won't let Part one and two count.

Part 3 is sad, but if it's your own decision ... but I'd say you finish your university first, then see how much time your job leaves you.

Maybe you could drop in sometime ...
Back to top Go down
View user profile http://outbreak-molten.forumieren.com
Leyara



Posts : 35
Join date : 2013-08-26

PostSubject: Re: goodbye   Thu Sep 05, 2013 5:43 am

I am with Kaer on this one, especially on 2: we understand you have internet issues and while we complain we never do it in a serious fashion and would never leave you behind in progress. However, I also agree with 3 and I wish you the best of luck. Also, feel free to drop by as Kaer suggested and see if we managed to kill Majordomo Smile
Back to top Go down
View user profile
Tahmine

avatar

Posts : 87
Join date : 2013-08-26
Age : 32
Location : Outbreak

PostSubject: Re: goodbye   Thu Sep 05, 2013 5:59 am

Crowley wrote:
You know that I won't let Part one and two count.

Part 3 is sad, but if it's your own decision ... but I'd say you finish your university first, then see how much time your job leaves you.

Maybe you could drop in sometime ...
Leyara wrote:
I am with Kaer on this one, especially on 2: we understand you have internet issues and while we complain we never do it in a serious fashion and would never leave you behind in progress. However, I also agree with 3 and I wish you the best of luck. Also, feel free to drop by as Kaer suggested and see if we managed to kill Majordomo Smile

OFC i know you didn't meant, never doubt it. you are good guys and that was upsetting me. one day if I don't have any internet problem maybe I back.
Back to top Go down
View user profile
nozari



Posts : 11
Join date : 2013-08-26

PostSubject: Re: goodbye   Thu Sep 05, 2013 6:38 pm

ill never forgive u,and now im under bomen control,he is GM now and i lost every thing i fought for.
and good luck in ur real life,u have my blessing!
Back to top Go down
View user profile
Tahmine

avatar

Posts : 87
Join date : 2013-08-26
Age : 32
Location : Outbreak

PostSubject: Re: goodbye   Fri Sep 06, 2013 8:51 pm

nozari wrote:
ill never forgive u,and now im under bomen control,he is GM now and i lost every thing i fought for.
and good luck in ur real life,u have my blessing!
I'm not going to forgive you too man.
Bomen is a good guy and pretty sure he can handle guild, btw he is not alone and officers will help him. I wish best wish for you
Back to top Go down
View user profile
Arthas

avatar

Posts : 38
Join date : 2013-09-09
Location : Hell

PostSubject: Re: goodbye   Mon Sep 16, 2013 8:09 pm

oh... i saw this post too late... but i hope that ull chk it
as we r in same country and same city, i want to speak with own language with Tahmine ( i hope that others forgive me Very Happy)
aval slm
neidunam dadash chan salete ya hatta esmet chie (fek konam hasane Very Happy) man adame rokiam pas miram sare asle matlab! kolan ma ha adat darim khodemuno mahdud konim. man alan 27 salame tu dore daneshjuiym ba wow ashan shodam. alan ham sare karamo miram ham bashgamo miram ham zeyd bazimo mikonam ham weedam be rahe ham wow play midam. hich vaghatm az wow nakeshidam birun joz 3 mah amuzeshie khedmatam Very Happy dar kol ino mikham behet begam, girim in darset tamum shod, badesh chi? mikhay sobh ta shab, shabta sobh kar koni? bebakhshida vali mage ootooboose sherkat vahedi? tu in keshvare kufti ke hich tafrhi vase ma nist khodet mikhay khodeto az in wow door koni? taze hamin kharejia... masalan hamin Leyara, zane shoohar dare vali dare playesho mide chera? chon dare halesho mibare. kolan mage in wow cheghadr vaght dar ruz mibare? 1 raid mikhay beri dg nahayatan 3-4 sa@ hala girim har ruzam hey retry konim
kholase matlab, man 1 ozve jadidam va avalin chizi ke fahmidam tu in guild in bud ke vaghean bacheha dooset dashtan (behem sabet shod ke migam!) va age behet migam bargard bekhatere ine ke midunam tu in REAL LIFE ham dustaiy mese ina ro nemituni peyda koni
ghose netet ham nakhor man chanta rah kar baladam har kodumesh vase 1ki j dade belakhare

P.S 1: ima going to meeting with WOTLK guys atm... see? when wow and real life joins together! Cool 
P.S 2: always remember: the real life is just a part of ur main life... so, WHY SO SERIOUS? Wink
Back to top Go down
View user profile
Leyara



Posts : 35
Join date : 2013-08-26

PostSubject: Re: goodbye   Wed Sep 18, 2013 8:14 am

Tahmine come back, we killed Alysra today. Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Tahmine

avatar

Posts : 87
Join date : 2013-08-26
Age : 32
Location : Outbreak

PostSubject: Re: goodbye   Sat Sep 21, 2013 7:28 am

Leyara wrote:
Tahmine come back, we killed Alysra today. Very Happy:D:D
GZZZZZZZZZZZ
sorry for late response, I was too busy for couple of days.
That's really good job guys. you did take a screenshot, didn't you?
I really miss you all Sad 


Last edited by Tahmine on Sat Sep 21, 2013 8:02 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Tahmine

avatar

Posts : 87
Join date : 2013-08-26
Age : 32
Location : Outbreak

PostSubject: Re: goodbye   Sat Sep 21, 2013 8:00 am

Arthas wrote:
oh... i saw this post too late... but i hope that ull chk it
as we r in same country and same city, i want to speak with own language with Tahmine ( i hope that others forgive me Very Happy)
aval slm
neidunam dadash chan salete ya hatta esmet chie (fek konam hasane Very Happy) man adame rokiam pas miram sare asle matlab! kolan ma ha adat darim khodemuno mahdud konim. man alan 27 salame tu dore daneshjuiym ba wow ashan shodam. alan ham sare karamo miram ham bashgamo miram ham zeyd bazimo mikonam ham weedam be rahe ham wow play midam. hich vaghatm az wow nakeshidam birun joz 3 mah amuzeshie khedmatam :Ddar kol ino mikham behet begam, girim in darset tamum shod, badesh chi? mikhay sobh ta shab, shabta sobh kar koni? bebakhshida vali mage ootooboose sherkat vahedi? tu in keshvare kufti ke hich tafrhi vase ma nist khodet mikhay khodeto az in wow door koni? taze hamin kharejia... masalan hamin Leyara, zane shoohar dare vali dare playesho mide chera? chon dare halesho mibare. kolan mage in wow cheghadr vaght dar ruz mibare? 1 raid mikhay beri dg nahayatan 3-4 sa@ hala girim har ruzam hey retry konim
kholase matlab, man 1 ozve jadidam va avalin chizi ke fahmidam tu in guild in bud ke vaghean bacheha dooset dashtan (behem sabet shod ke migam!) va age behet migam bargard bekhatere ine ke midunam tu in REAL LIFE ham dustaiy mese ina ro nemituni peyda koni
ghose netet ham nakhor man chanta rah kar baladam har kodumesh vase 1ki j dade belakhare

P.S 1: ima going to meeting with WOTLK guys atm... see? when wow and real life joins together! Cool 
P.S 2: always remember: the real life is just a part of ur main life... so, WHY SO SERIOUS? Wink
salam dadashe golam, aval bayad begam vaghti vaghti ye nafari k aslan mano nemishnaseo ta hala nadide miad vasam ye post mizare vasam kheili arzesh dare va manam vasash ehterame khasi ghael hastam. dovom in k na dadasham esmam Hasan nist Hassan e Very Happy
dar morede WOW bayad begam k avalin bar vasataye dabirestan bood k shoroosh kardam taghriban ye 7-8 sali mishod k bazi mikardam az janvie 2011 ham too molten bazi mikonam. ye jooraee motade wow hastam taghriban hichvaght natoonestam eyne adam ye ta'aadoli beyne wow va baghie chiza bargharar konam:(
fek konam ham seno sal ham bashim man 66 hastam.
vaghean delam mikhad bazam bazi konamo hanoozam wow ro pak nakardam vali ye chanta dalil dare k mikham hadeaghal felan ye modati bazi nakonam; avalino mohemtarinesham hamin doostaye khoobie k daram, ta hala kheili shode bood ba bacheha miraftam raid bad vasate boss (hamin akharia zire 10% sare Baleroc bood) man DC mishodam bad ounam wipe mishodano dobare bayad mizadim boss ro. taze ghabl az in k yeki az hamin doostaye too bazi (Bomen) vasam donate kone badbakhta nim sa'at alafe man mishodam ta nobatam besheo baz biam too bazi.
midooni dadasham in bachehaee k bahashoon guild ro sakhtim kheili golan, hamin Nozari refighame (albate too bazi refigh shodima) vali b khoda kheili narahat misham vaghti mibinam man taki daram guild ro migam oun bande khodaham sare refaghat hichi behem nemigan. gozashte az ina khodamam az lag khaste shodam.
are in kheili khoobe adam betoone b hame chish bereseo ham kar kone ham darsesho bekhoone ham b bazish berese vali too in mamlekate koofti bazi vaghta yekam in joori nemishe zendegi kard. man daneshjooye arshadamo in term mishe terme 5om va hatman bayad ta khare in term defa konam, vase hamin az tarafaye 8 miram uni ta 3e asr badesham miram sare kar ta 12e shab, agarama off basham k ta 7-8 mimoonam uni ta test bezanam, sare hamin sakht mitoonam in rooza bazi konam (albate age too azmayeshgah tanha basham az ounja mitoonam on beshama Very Happy:lol:)

midooni dadasham harfato darbast ghabool darama vali b khodam goftam akhe ta key ina ro aziat konam, hadeaghal ta vaghti internete kirim dorost nashode dige bazi nakonam.

rasi dadash esmet chie?
Back to top Go down
View user profile
Arthas

avatar

Posts : 38
Join date : 2013-09-09
Location : Hell

PostSubject: Re: goodbye   Sat Sep 21, 2013 9:50 am

Tahmine wrote:

salam dadashe golam, aval bayad begam vaghti vaghti ye nafari k aslan mano nemishnaseo ta hala nadide miad vasam ye post mizare vasam kheili arzesh dare va manam vasash ehterame khasi ghael hastam. dovom in k na dadasham esmam Hasan nist Hassan e Very Happy
dar morede WOW bayad begam k avalin bar vasataye dabirestan bood k shoroosh kardam taghriban ye 7-8 sali mishod k bazi mikardam az janvie 2011 ham too molten bazi mikonam. ye jooraee motade wow hastam taghriban hichvaght natoonestam eyne adam ye ta'aadoli beyne wow va baghie chiza bargharar konam:(
fek konam ham seno sal ham bashim man 66 hastam.
vaghean delam mikhad bazam bazi konamo hanoozam wow ro pak nakardam vali ye chanta dalil dare k mikham hadeaghal felan ye modati bazi nakonam; avalino mohemtarinesham hamin doostaye khoobie k daram, ta hala kheili shode bood ba bacheha miraftam raid bad vasate boss (hamin akharia zire 10% sare Baleroc bood) man DC mishodam bad ounam wipe mishodano dobare bayad mizadim boss ro. taze ghabl az in k yeki az hamin doostaye too bazi (Bomen) vasam donate kone badbakhta nim sa'at alafe man mishodam ta nobatam besheo baz biam too bazi.
midooni dadasham in bachehaee k bahashoon guild ro sakhtim kheili golan, hamin Nozari refighame (albate too bazi refigh shodima) vali b khoda kheili narahat misham vaghti mibinam man taki daram guild ro migam oun bande khodaham sare refaghat hichi behem nemigan. gozashte az ina khodamam az lag khaste shodam.
are in kheili khoobe adam betoone b hame chish bereseo ham kar kone ham darsesho bekhoone ham b bazish berese vali too in mamlekate koofti bazi vaghta yekam in joori nemishe zendegi kard. man daneshjooye arshadamo in term mishe terme 5om va hatman bayad ta khare in term defa konam, vase hamin az tarafaye 8 miram uni ta 3e asr badesham miram sare kar ta 12e shab, agarama off basham k ta 7-8 mimoonam uni ta test bezanam, sare hamin sakht mitoonam in rooza bazi konam (albate age too azmayeshgah tanha basham az ounja mitoonam on beshama Very Happy:lol:)

midooni dadasham harfato darbast ghabool darama vali b khodam goftam akhe ta key ina ro aziat konam, hadeaghal ta vaghti internete kirim dorost nashode dige bazi nakonam.

rasi dadash esmet chie?
va baz ham slm hassan khan:D
ty vase j dadan. arz konam ke mano kolan dustam arthas seda mizanan esme aslim ham hamidreza e. bache teh hastam (hodude sed khandan). khob fit ham senim, manam 66m, jalebish ine ke ruzi ke inv shodam tu guild tavalodam bud Very Happy
man kolan ghasdam az neveshtane un post in bud ke be onvane 1 doost behet 1 chiz ro begam: hich vaght khodeto mahdud nakon mage inke lazem beduni. khob mosalaman inam az un sharayete ke lazem dunesti... btw manam darket mikonam, darset olaviat bayad dashte bashe be wow va kar ham ke kolan bayad bashe.
moshkele net ke vase aksare ma ha hast. alan 1 hi-web netesh fix e ba shuttle albate tu har mantaghe fargh mikone... masalan tu junube keshvar alan mokhaberat khube Very Happy
darkol net khasti begiri (har neti) 1 mahe begir, chon hich ISPi tu keshvare ma sabat nadare, 1mah mibini shuttle khube 1 ham parsonline 1 mah mokhaberat va... Very Happy
albate bayad lezate khasi dashte bashe ke az UNI wow bezani Very Happy
manam be onvane 1 dust nazaram ine ke are bechasb be dars felan. ma ke bi savad hastimo 1 lisans bishtar nadarim Very Happy
omidvaram bbade 3 mah ke khasti bargardi netet fix bashe va pa ghadamet khub basheo raide DS HC berim Very Happy
be onvane harfe akhar ham az wow brb besho vali quit nakon (Very Happy) mage inke chizi jaygozinesh peyda koni. ma ke chizi peyda nakardim lol
Back to top Go down
View user profile
Tahmine

avatar

Posts : 87
Join date : 2013-08-26
Age : 32
Location : Outbreak

PostSubject: Re: goodbye   Sat Sep 21, 2013 10:29 am

Arthas wrote:

va baz ham slm hassan khan:D
ty vase j dadan. arz konam ke mano kolan dustam arthas seda mizanan esme aslim ham hamidreza e. bache teh hastam (hodude sed khandan). khob fit ham senim, manam 66m, jalebish ine ke ruzi ke inv shodam tu guild tavalodam bud Very Happy
man kolan ghasdam az neveshtane un post in bud ke be onvane 1 doost behet 1 chiz ro begam: hich vaght khodeto mahdud nakon mage inke lazem beduni. khob mosalaman inam az un sharayete ke lazem dunesti... btw manam darket mikonam, darset olaviat bayad dashte bashe be wow va kar ham ke kolan bayad bashe.
moshkele net ke vase aksare ma ha hast. alan 1 hi-web netesh fix e ba shuttle albate tu har mantaghe fargh mikone... masalan tu junube keshvar alan mokhaberat khube Very Happy
darkol net khasti begiri (har neti) 1 mahe begir, chon hich ISPi tu keshvare ma sabat nadare, 1mah mibini shuttle khube 1 ham parsonline 1 mah mokhaberat va... Very Happy
albate bayad lezate khasi dashte bashe ke az UNI wow bezani Very Happy
manam be onvane 1 dust nazaram ine ke are bechasb be dars felan. ma ke bi savad hastimo 1 lisans bishtar nadarim Very Happy
omidvaram bbade 3 mah ke khasti bargardi netet fix bashe va pa ghadamet khub basheo raide DS HC berim Very Happy
be onvane harfe akhar ham az wow brb besho vali quit nakon (Very Happy) mage inke chizi jaygozinesh peyda koni. ma ke chizi peyda nakardim lol
khoshbakhtam hamidreza joon
ma k hameye omidemoon b in rohanie bebinim che gohi vasamoon mikore, ishala k dorost mishe
rasi dadasham dige finglish base az in b bad lotfan english post bezar...

cya soon
Back to top Go down
View user profile
Leyara



Posts : 35
Join date : 2013-08-26

PostSubject: Re: goodbye   Sat Sep 21, 2013 9:11 pm

Nah took one on the corpse but we went to Lord quickly and I forgot to Raid Warn everyone to come back. Also since you are going to be on the next FL as I was told, you will make the SS Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Tahmine

avatar

Posts : 87
Join date : 2013-08-26
Age : 32
Location : Outbreak

PostSubject: Re: goodbye   Sun Sep 22, 2013 1:52 am

Leyara wrote:
Nah took one on the corpse but we went to Lord quickly and I forgot to Raid Warn everyone to come back. Also since you are going to be on the next FL as I was told, you will make the SS Very Happy
Don't try to make some excuse :Dyou are the Laziest girl ever and you know that Very Happy:lol: lol!
Back to top Go down
View user profile
Leyara



Posts : 35
Join date : 2013-08-26

PostSubject: Re: goodbye   Sun Sep 22, 2013 2:02 am

Well I haz the SS but again, it's not the best. And it is true: I am the Queen of Laziness so even 1 SS is more than you can ask for Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Tahmine

avatar

Posts : 87
Join date : 2013-08-26
Age : 32
Location : Outbreak

PostSubject: Re: goodbye   Sun Sep 22, 2013 2:55 am

Leyara wrote:
Well I haz the SS but again, it's not the best. And it is true: I am the Queen of Laziness so even 1 SS is more than you can ask for Very Happy
that's truly true, you are outbreak's queen and Adania is your sister Wink
btw where is Shaylene? still retired?
Back to top Go down
View user profile
Leyara



Posts : 35
Join date : 2013-08-26

PostSubject: Re: goodbye   Sun Sep 22, 2013 3:31 am

Returned for awhile, but meh, don't see much of him.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: goodbye   

Back to top Go down
 
goodbye
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Goodbye, Cruel World
» Another McCann Site Closed
» Oreshkin: Putin enraged by the fact that he trapped himself. He had waved goodbye to Donbass
» Say goodbye to Canadian Forces Auxiliary Vessel Quest – military quietly orders ship to be "divested"

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Outbreak :: Overall :: Announcements-
Jump to: